helg i maj

 
Alltså den här helgen!! Den får 4/5 solar!! 
Hängde i Gävle i torsdags och kom hem sent, tog lite sovmorgon och åkte för min sista dag till praktiken. Helt galet att jag ska tillbaka till jobbet imorgon! Jag tog en springtur på kvällen och sedan blev det en spontan vinkväll med "grannarna". Så fantastiskt att hitta nya bekantskaper på så nära håll. Gårdagen spenderade jag i Vimmerby på förmiddagen och sminkade fina Linnéa som gick bal. Fransarna och naglarna gjorde vi i veckan och visst blev hon SÅ fin?! Hade gärna gått bal igen känner jag.. 
På kvällen åkte jag ner till Målilla och fick grillat hos familjen Haag. Älskar att jag faktiskt var barbent igår?! Är sommaren äntligen här tro? 
Idag ska jag plugga och ladda för en vecka på jobbet, som jag har längtat efter mina elever! Hoppas ni har haft en bra helg och njut av vädret!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0