Sista helgen

Mina fina flickor ♥
 
Hej på er!
Nu är det måndag igen och jag har tydligen haft sista helgen hemma i huset kom jag på just nu. Fick veta igår att jag får nycklarna till min lägenhet ÄNNU tidigare, så jag flyttar redan i helgen - helt galet!! Så igår hängde jag med mamma & Johnny i Kalmar hela dagen och handlade det mesta som kan behövas. Gardiner och tallrikar osv. 
 
I fredags umgicks jag med damerna på bilden ovanför. Mat och skratt (även lite tårar) Men så fantastiskt att ha dessa människor i mitt liv! Åkte inte hem förrän innan 02 någon gång och det var så himla härligt att få prata och umgås lite en kväll, behövde det! 
 
Men i alla fall är det måndag idag och jag ska träna och packa... Det är ju typ ett halvt hus som ska packas ihop och jag har knappt börjat... Jaja, det blir nog bra. Nu ska jag göra Buddhismen-test! Hejsvejs :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0