Helgen

Min helg i bilder.
 
Fredagen spenderade jag som fyllechaffis åt min mamma och sambo, plus deras vänner. Hängde också med nya vänner längre bort på gatan en stund, så himla kul! :) 
Igår var jag nere hos mamma i Målilla och grillade med familjen, så himla trevligt! Mamma och jag tog också en (låååååång!!!!) tur med bilen och tittade på alla grönska som har kommit och alla djur som var ute. Senare åkte jag hemåt och tog det lugnt. Idag har jag varit på gymmet på morgonen, jag vet, så duktigt ju! Och sedan har jag spenderat några timmar i solen. Imorgon är det dags för VFU igen och jag är inte alls taggad, men det blir nog bra när man väl kommer dit. 
Nu vet ni vad jag har gjort i helgen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0