My oh my

Lite halvt avskalade bilder från helgen (och nu är det snart helg igen, men skitsamma ;p) 
I helgen var det dags för den så efterlängtade 25x3-årsfesten. Jag åkte iväg peppad och glad ner till Målilla och lyckades inte åka från festen förrän halv fyra på morgonen, vet inte om jag någonsin har dansat så länge(!) Lämnade mamma på förmiddagen och åkte hem, trött och åter trött. Grannarna ropade och sa att badtunnan var varm - vem tackar nej till det?! SÅ skönt! Perfekt en söndag när man är lite trött och sliten. 
 
Det lyckades återigen bli måndag och veckan är snart redan slut igen, förstår inte vart tiden tar vägen. Har haft lite franskunder och beställt larm till huset, finally! Och ikväll ska jag klippa mig, ska bli jätteskönt att bli lite fräsch igen. Imorgon har jag prov och jag har inte pluggat så mycket som jag borde, så hem och plugga ikväll! 
Ha en fin helg hörrni! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0