mooooot ljusare tider... Eller?

Här vaknade vi till värsta vårvädret och vad hände nu då? Grått och kallt. Känns som att klockan är typ fyra eller något.. Burr
 
Tisdag och andra dagen på sportlovet, ojoj vad skönt detta är! :D Ikväll ska jag umgås med mina fina vänner uppe i Kisa ♥ 
Vi håller på i hallen idag så att vi äntligen (!!!!) kan få in golvet nu i veckan. Alltså det är så underbart! Dock inte lika underbart att vi har stängt intill kök och vardagsrum (där jag sitter nu) och jag skulle behöva gå och duscha men då måste jag gå runt för att komma in till badrummet, och ännu värre!! Jag måste gå samma väg tillbaka efter jag har duschat, vill ej! 
Jag just nu. Dags att ta tag i duschen..... 
 
 
Hejsvejs!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0