Snaaaaaart jullov

Alltså förstår ni vad jag längtar? Känner mig genomstressad i hela kroppen!!!
 
Hej förresten! Om någon läser detta ens.... ;)
Jag sitter här,en söndag förmiddag och försöker plugga till vårt seminarie på torsdag, tänker att jag lika gärna kan börja nu, då julveckan börjar imorgon!!! Stress stress stress.... Magkatarr och tryck över bröstet, spännande liv ju...
 
I veckan blir det verkligen fullt upp med pluggande, fransar, klippning, naglar, landskapsredovisningar (förresten, är barn så dåliga på faktakunskaper nu för tiden eller är det jag som är en dålig lärare?) tio av 22 elever har inte klarat ett kartprov på landskapen i Sverige. Blir rädd! Haha. Så även ett landskapsprov ska hinnas med en gång till. 
 
Det är julavslutning på jobbet på torsdag, på fredag ska vi iväg, lördag är det uppesittarkväll, söndag julafton, måndag juldagen, tisdag annandagen och på onsdag (!!!!!!) ska jag på julkonsert med Magnus Carlsson - Can't wait!
 
Plus allt detta så ska jag också hinna med att läsa flera böcker och skriva ett vetenskapligt PM. Nämen kul ju? Kommer få högt blodtryck av detta tror jag, 22 år, jippi. Men som sagt, när jullovet väl har satt igång sen så kommer nog lugnet också och i vår sen så är det många långhelger och lediga dagar.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0