Helgen innan kaoset

 
Den här helgen har varit fullspäckad på alla sätt.
I fredags var vi nere i Målilla och tittade på bandy. Senast jag var på bandy var för typ tre år sedan, så atteee.. Ja det var kul! Men roligast hade nog min kära sambo och min mamma. ;) 
Igår hade vi kalas för mamma och återigen åkte vi ner till Målilla och spenderade kvällen där. Mycket god mat, musikquiz och en paketlek - så kul! Mamma var nöjd, vilket är det viktigaste! Jag går också och beundrar mina jularrangemang jag gjorde häromdagen, arrangemanget på bilden här ovan är jag mest nöjd med! 
 
Efter att jag har pluggat nu, så blir det kalas för Calles syster och sedan ska jag göra julfransar på Madde. Puss på er och hörs vi inte innan - God jul!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0