Året 2017

gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja!
vad? Jag simmade med delfiner, i Mexico
höll du några av dina nyårslöften? Nä.. Känner mig lika stressad nu vid det här laget, som jag gjorde för ett år sedan.
blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Nej
dog någon som stod dig nära? - Ja♥
vilka länder besökte du? - Mexico, Danmark, Tyskland
är det något du saknar år 2017 som du vill ha år 2018? - Lugn
vilket datum från år 2017 kommer du alltid att minnas? - 11 januari, när jag simmade med delfinerna i Mexico.
vad var din största framgång 2017? - Kom in på lärarhögskolan
största misstaget? - Att jag litar/litade på fel personer
har du varit sjuk eller skadat dig? - Nej, har varit rätt lugnt med skador i år!
bästa köpet? - Hm... Min samsung s8 ka nske
vad spenderade du mest pengar på? - Inredning!!
gjorde någonting dig riktigt glad? - När jag kom in på lärarhögskolan på första försöket!
vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2017? - Oj, ingen aning... Finns så många!
var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Den var svår.. Jag vet faktiskt inte. Det går nog lite upp och ner hela tiden.
vad önskar du att du gjort mer? - Fokuserat på mig själv och mitt välmående samt tränat.
vad önskar du att du gjort mindre? - Ätit så mycket godis och analyserat och tänkt för mycket
hur tillbringar du julen? - Med min familj nere i Målilla och Calles familj här uppe.
blev du kär i år? - Jag är alltid kär :)
favoritprogram på TV? - Bonde söker fru, The good Karma hospital
bästa boken du läste i år? - Vet knappt om jag har läst någon bok i år... Men jag tror att jag har läst "Det lilla bageriet på strandpromenaden" och tyckte den var jättebra!
största musikaliska upptäckten? - Det är nog ingen speciell...
något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Jag fick simma med delfiner i Mexico.
något du önskade dig men inte fick? - Hm... Jag fick nog allt jag önskade mig!
vad gjorde du på din födelsedag 2017? - Jag spenderade den i Mexico med Calle och så hängde jag med delfiner hela dagen ungefär. Calle och jag åt inte någon jättegod middag på hotellet.
finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Det finns det säkert, men inget som jag kan komma på nu.
hur skulle du beskriva din stil år 2017? - Min stil? Inget annorlunda jämfört med andra år... Något dyrare kanske.
vad fick dig att må bra? - Familjen och nya arbetskamrater och klasskompisar!
vilken kändis var du mest sugen på? - Jag vet inte, ingen speciell tror jag.
vem saknade du? - Oj, det är så många personer... Jag har börjat sakna min farmor väldigt mycket. Men jag kan också sakna Sofie - som lämnade oss alldeles för tidigt. Men sedan andra personer som finns men som jag inte träffar så mycket.
den bästa nya personen du träffade? - Oj! Spännande.. Hm.. Det måste nog vara mina nya klasskompisar i Gävle!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0