SM i fransförlängning 2016

Jag och Sofie bästa och finaste fransstylisten!

Måndag igen och ny vecka. Har haft en fullspäckad helg i Malmö från i torsdags och kom hem igår - SM i fransförlängning gick av stapeln och vi kom 2a i vår klass!!!! Helt sjukt, är så stolt över Sofie (och över att det mina (egentligen "våra")  ögonfransar som har vunnit "pris") Jag har alltså näst finast ögonfransar av alla juniortävlande i SM, det ni! ;) Nu är jag så taggad till att själv börja göra!
Igår fick jag upp min massagebänk och idag ska det inhandlas gardiner och stol.
 
Sitter just nu på jobbet och ska alldeles strax gå till tåget. Har gått smärtfritt idag och man blir så glad när man äntligen går över gränser från jobbigt till helt okej tillsammans med en elev. Man blir så stolt och man får ett bevis på att det man gör är rätt.
 
Imorgon är det tisdag och förhoppningsvis så ska jag få mina naglar gjorda också, händer mycket här nu!
Nej hörrni, tiden går fort när man inte vet vad man ska skriva... Klockan börjar bli mycket och jag måste göra mig redo för att åka hem.
Ha en fortsatt trevlig måndag :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0