Long time ago...

 
Oj, har jag inte skrivit sedan augusti?! Shit pommes.. Tiden rinner verkligen iväg...
 
Jag har hunnit: Byta jobb, flytta till Vimmerby (hus dessutom!!), köpa katt, funderat på utbildningar, bestämt mig att gå utbildning och mycket mer.
 
I alla fall så jobbar jag på mellanstadiet i Kisa, med svenska som andraspråk. Superkul med supersvårt! Nu känner jag dock att jag har börjat komma in i rutinerna och är så glad över att jag har fått förlängt till sommaren - slipper oroa mig några månader framåt i alla fall.
Vi har flyttat till ett hus i Vimmerby som är jättemysigt. Lite att göra men vi börjar komma till rätta nu... Badrummet har börjat renoveras och inom en snar framtid kommer det vara färdigt! Skönt att slippa duscha i källaren!!!
Vi (eller jag) Har köpt världens mysigaste katt, som snart är sex månader. Fina Saga!
Jag har också bestämt mig för att bli fransstylist och börjar min utbildning om två(!!) veckor. Efter det ska jag ta emot kunder hemma och ge dem vackra ögonfransar :)
 
Annars händer det inte så mycket.. Upplanerade helger, arbetsintervjuer, försöka umgås med familj och vänner så mycket som möjligt.
Juste, har fyllt 21 också, börjar bli vuxen fast jag fortfarande känner mig som att jag skulle kunna gå på gymnasiet...
 
Nu ikväll blir det jobb i skidbacken (jobbar där också, hehe). Så jag ska stänga ner min dator på jobbet och umgås med Calle ett tag. TREVLIG HELG!
Ellinor
2016-03-05 @ 19:17:25
URL: http://www.ellibellinor.blogg.se

Jag ställer mer än gärna upp på att vara försöksperson. Då kan du testa på mig INNAN du testar på dina resterande kunder pga jag bryr mig inte/är inte rädd ifall det blir fel ;))

P.S Kul att du börjar blogga igen!

/Ellinor

Svar: Haha! Ska ha det i tankarna om jag måste träna ;) Ska bli sååå spännande! Annars kan du ju alltid komma i alla fall, hehe. Du måste ju förresten komma upp och hälsa på! (Och jag måste få komma till dig också)
Ja, vi får väl se hur länge det håller... Såg att det var ett tag sedan sist i alla fall -.-
Kram
tova




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0