Karl Lagerfeld

 

Denna är beställd och landar i min postlåda förhoppningsvis till helgen!
Nu är det onsdag och solen skiner! Hur underbart :D Igår skulle jag haft franskund men hon hade skrivit fel datum... Så det blev en riktig sådär vänta/fixa/vänta/fixa lite till kväll. Meeeeeen inte mig emot, det var rätt skönt! Ikväll ska jag i alla fall göra fransar på Therese, så kul! Och imorgon på Jeanette. Sedan kommer Julia på lördag och vi ska baaaara umgås och mysa. På söndag eftermiddag kommer Therese (en annan Therese) och ska fixa fransarna. Det är så kul när man gör ett bra jobb!
Nu har jag egentligen lite planeringstid (hehe) men varvar med lite rast också. Har blivit kompis med laminerings-maskinen, så ska laminera lite papper tänkte jag. Japp japp, allt för mig idag! Ha en underbar dag i solen :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0