2016-04-08

Ni har antagligen redan sett dom här bilderna, men so what! ;)
Idag är det fredag och jag har lektionsfri tid - 6orna har NP. Därför sitter jag och kollar runt lite och samtidigt gör ett svenska prov. (Jag vet, sjukt smart är jag!)
Jag har varit sjuk några dagar den här veckan och känner mig inte riktigt på bättringsvägen... Tyvärr... Men har hunnit med två frans-kunder den här veckan och jag tror att båda två blev väldigt nöjda! :-)
Ikväll ska jag ner till mamma och grilla, om nu vädret håller i sig....??? Och imorgon ska vi på årsfest. På söndag ska jag kapa lite hår och slinga det. Sååååå spännande! Är SÅ taggad på kort hår igen! Woho!
 
I alla fall.... Nu vet ni lite vad jag styr med... Följ gärna mina frans-arbeten på instagram genom att följa @tovasfransar
 
Ha en fin helg!!! Var rädda om er :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0