Today is the day!

Idag får jag äntligen träffa My love♥ efter elva dagar ifrån varandra. 
 
Men innan dess är det jobb som gäller och jag känner mig dessvärrre inte lika taggad på det. Har lite ont i magen idag och känner mig "slut" i magen.. Usch. Hoppas på att det går över när Calle kommer hem :-) 
Igår var jag hos Calles föräldrar och åt smörgåstårta, då Margareta fyllde år. Så himla mysigt och roligt att lilla jag fick komma... Efter skratt och prat och god mat tog vi en promenad hem och jag fixade lite här hemma, innan jag kröp ner i renbäddad säng. Idag åker jag ner till Målilla för att hämta CJ och samtidigt hälsa på mamma och hennes klass, så mysigt!! 
Nu ska jag alldeles strax bege mig till jobbet. Hoppas ni får en bra dag, vänner, så hörs vi! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0