världens bästa resa!

 
Två bilder från Kap Verde. Nu är vi hemkomna och imorgon börjar vardagen igen... Igår kom mamma och Johnny hit och jag kan säga att det var extremt jobbigt när mamma skulle åka idag, usch fy...
I alla fall har vi haft en grym veckas semester och det kommer bilder inom kort! 
Nu ska jag se på film :-) Hejsvejs!
Linnéa
2015-04-02 @ 13:03:07
URL: http://trustmepeople.blogg.se/

Så himla fina bilder! Ni verkar vara så fina tillsammans! Glad för din skull att du verkar ha hittat en sådan fin kille! Hur är det med dig annars då? :)

Svar: Ja, haha, ska försöka lägga upp "resten" någon gång.. Hur fint som helst! Haha tack så mycket :-) Och detsamma! Med mig är det bra. Jobbar för fullt... Och du? Jobbar du? :-)
tova

Linnéa
2015-04-16 @ 13:19:52
URL: http://trusmepeople.blogg.se

Tack så mycket! Ja Mike är en underbar kille ;) Så bra, är det kul att jobba på Munters Optik? Ja jag fick nyss jobb i Målilla på Frendo :) Skrev på papper idag så nu är jag officiellt anställd :)Ska bli kul att ha något att göra om dagarna och slippa sitta hemma :)

Svar: Ja det är roligt! Ska dock börja plugga till hösten förhoppningsvis :-) Jaha, vad kul! Hur mycket får du jobba då? Ja men precis, helt klart! Skönt att veta att det kommer in pengar varje månad också och skönt att slippa allt styr med af. Lycka till!
tova

Linnéa
2015-04-19 @ 11:34:20
URL: http://trustmepeople.blogg.se/

Va kul, vad ska du plugga då är det tänkt?
Jag har fått en tjänst på ungefär 52% :) Har provanställning på 6 månader så hoppas dom vill ha kvar mig efter det ^^)
Ja det känns bra att slippa AF, får ju in mer pengar på att jobb än att vara med i AF :) Får ju erfarenhet oxå :)

Svar: Personal och arbetsvetenskap i Linköping. Så man blir personalvetare typ. Vad roligt! Ja precis.. Och så får man ju göra lite om dagarna också, än att bara sitta hemma. (finns ju att göra hemma också, men kanske inte så kul i flera månader) ;-)
tova

Linnéa
2015-04-22 @ 16:52:53
URL: http://trustmepeople.blogg.se/

Ja men precis! Skönt att ha lite mer rutin i vardagen och inte bara sitta hemma hela dagarna och mest försöka fördriva tiden :)
Jaha, va kul! Vad kommer man kunna jobba som då, vad innebär personalvetare? :)

Svar: Jaadu, man håller på med arbetsmiljöfrågor, man kan jobba inom facket, hålla på med avveckling av företag, pension (rätt mycket faktiskt) så det känns skönt med en bred utbildning!! :-)
tova




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0