Möt mig i gamla stan

Bara för att det inte finns så mycket annat än instagrambilder... 
Nu har det gått en vecka till och det är måndag igen.. (kill me) Passade på att baka bullar förra veckan som blev mycket uppskattat! Och så har det varit full rulle i den nyrenoverade butiken, så jag klädde upp mig för att passa in i den fina inredningen ;-). 
I helgen har jag äntligen varit lite ledig efter sju arbetsdagar och i lördags tog jag en promenad ut till skidbacken, hämtade bilen och åkte till gymmet, sedan blev det soffläge resten av dagen! Igår åkte jag till Målilla och hälsade på min nyopererade mamma och oj så underbart det var, har inte sett henne på typ två veckor, nästan lite panik! Och nu ses vi inte förrän jag & CJ är hemma från Kap Verde. Shit, det är bara nio dagar kvar till sol, värme och bara han och jag, ska bli så härligt! Kommer ha mycket att tänka på den veckan, kanske kommer bli förändringar, hope so.. 
Hoppas ni har en härlig dag, solen lyser ju i alla fall och jag jobbar inomhus.. Jaja, hej på er! :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0