3 dagar

Tre bilder från helgen. 
I fredags tog vi det lugnt hemma, då båda var trötta efter en hektisk jobbvecka (i alla fall för mig) I lördags var det årsfest på motorklubben och eftersom jag var hemma hela dagen hade jag tid att prova min balklänning, som (!!) fortfarande passar *glädjeskutt*. Fick också beröm över hur mitt hår ser ut på bilden och många tyckte att jag ska klippa mig så.. Mja, har varit bra sugen ett tag men vi får se om jag vågar ta steget!
 
Andra bilden är på mig och Calle innan vi drog på förfest :-) Jag körde och jag måste säga att jag hade väldigt kul ändå! CJ var lugn hela kvällen så därför passade vi på att åka till Storebro under söndagen, då ingen av oss låg bakis ;-) Medan Calle var hos Jocke och Robin, passade jag på att åka ner till mamma och kramas lite, man måste ju passa på när det är så pass nära! Vi var och hälsade på mormor också och åt goda bullar :-)
Jag åkte upp till Storebro och vi träffade Cornelias och Dennis uuunderbart söta hund! Åh, vill också ha en...
 
På vägen hem i bilen började vi prata om hur det skulle vara att ändra om i lägenheten (till så som bilden visar) och vi satte igång så fort vi kom hem och jag måste säga att det blev jättebra! Och mycket bättre än innan :-) Nu helt plötsligt har vi ett helt dansgolv (typ) för oss själva! Woho! Haha. 
Sedan var vi bjudna på middag hos M & MB så vi åt och skrev ut biljetter och fixade. Helt sjukt att det är tre dagar kvar innan vi åker! Känns så sjukt konstigt, det känns som det var igår vi beställde resan. 
Jag är i alla fall väldigt glad över att få komma bort lite och slippa allt det tråkiga här hemma. 
 
Det var allt för mig, får se om vi hörs innan vi åker, annars kan ni vänta er en stor bildbomb när jag kommer hem :-) Puss!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0