I would do anything for love

Igår var jag superfin i korallfärgad klänning och bara ben, åh du härliga sommar! 
Idag är det inte lika fint, så på med jeans och somrig topp, fungerar typ lika bra det med ;-). Igår åkte jag till Calles föräldrar och åt, och Calle kom hem (?!) bara för en kväll, då han slutade tidigt. Myspys! Han åkte tidigt imorse och jag är så glad att jag kunde sova den där extra timmen. Ikväll ska jag försöka städa lite och baka något, måste också försöka rensa i frysen och se vad som faktiskt finns i den... Haha! Säkert galet mycket onödigt... ;-) Nu ska jag i alla fall gå och sätta upp "öppet-skylten" och starta dagen. Ha en superfin och härlig torsdag! Imorgon är det helg :-D 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0