86 dagar kvar

Endast (...) 86 dagar kvar till ännu en solsemester! Hur bra och hur skönt?! GAAALET
Måndag igen och jag arbetar och står i, i det fina vädret.. Avundas de som jobbar utomhus idag, dock kan jag känna att det är väldigt skönt att jobba inomhus när det regnar. 
Helgen har varit bra med Målilla-vistelse och fira Filips 20-årsdag och sedan till Österbymo på "marknadsfest", slutade väl sådär, men är glad att jag får umgås lite med min sambo i alla fall :-) Igår sov vi mest hela dagen, då det blev en väldigt sen natt... Tog tag i våra liv och fixade lite i lägenheten, bland annat gick ner till källsorteringen och gjorde matlådor. Jag somnade tidigt igår och sov till halv åtta imorse, göttmos! 
Ikväll ska jag träna och handla, hårt liv att bo själv ;-) Vi hörs hörrni! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0