SPEEDWAYTISDAG

(Bild tagen av Daniel Nestor )
Igår var jag på speedway i det fina vädret och det bjöds på spännande speedway ända till slutet. Tyvärr, efter ledning i hela matchen, slutade matchen oavgjord. Känns nästan som en förlust i sig, när man leder med nästan 4 poäng hela matchen till sista heatet. Jaja, jag fick se Hans Andersen och prata lite med mamma innan jag åkte hem runt tio. 
Idag står jobb på schemat och jag kan ju säga att jag hellre hade velat ligga i solen idag.. Hoppas att vädret blir lika fint i helgen, som de har lovat! :-) Då får det nog till och med bli första doppet. 
Ikväll ska jag laga matlådor - storkok! Och tvätta och göra allt sådant tråkigt... Längtar nästan lite tills Calle kommer hem och han kan börja göra lite om dagarna, när han inte jobbar ;-). Och så hoppas jag att mina bilder jag beställde kommer hem idag, så jag får byta ut lite gamla foton i ramarna! 
Nej nu ska jag jobba. Vi hörs! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0