questions

Visste du att..

att jag vill ha - Riktigt roliga sommarminnen det här året. Längtar!
att min senaste kyss - gav Calle mig i måndagsmorgon kl.05.00
att jag lyssnar mest på - Det som går på radion. Men mycket Magnus Carlsson blandat med det.
att jag pratar - Väldigt mycket.
att jag inte gillar - Falska personer.
att min första riktiga kyss - Var lite fumlig
att jag avskyr när folk snackar - Om andra bakom ryggen.
att kärlek är - Det finaste som finns, så länge det är ömsesidigt
att jag gillar att - Dansa!!
att jag alltid kommer att vara - väldigt pratglad och givmild
att jag är hemligt förälskad i - Shit, tror inte jag har någon hemlig crush ;.-)
att sist jag grät var - Oj, det var länge sen!
att min mobiltelefon är - Vit och några år gammal
att när jag vaknar på morgonen - Stänger jag av väckarklockan.
att innan jag går och lägger mig - Smörjer in läpparna med idominsalva
att idag har jag - jobbat och suttit ute i solen på lunchen
att jag just nu tänker på - "när får jag gå hem...?"
att i kväll ska jag - Fixa allt som har med ett hem att göra.. Alltså laga mat, fixa, tvätta
att i morgon kommer jag - Jobba
att jag hoppas - Att få leva länge och må bra!

Har du:
Någon som förstår dig? Ja. 
Någon som du saknar? Ja
Någon som du hatar? Nej, det finns det nog inte
Vem kramade dig senast? Mamma!
Vem pussade dig senast? Carl-Johan♥
Vem ringde dig senast? Carl-Johan 
Vem ringde du senast? Mamma
Vem var hemma hos dig senast? Mamma & Rebecca
Vem var du hemma hos senast? Mamma
Har du några kärleksproblem? Nej
Har du pratat med någon idag? Ja!
Har du gråtit idag? Nej
Har du skrattat idag? Nej

Jag:
Är singel? Nej
Svär ofta? Nja, händer väl ibland
Sjunger i duschen? Oftast inte
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Beror på om det är utklädnadsdag.
Skrattar åt dina egna skämt? Om jag själv tycker de är roliga, ja!
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Nej, tror inte det.

Har du:
piercingar? I öronen.
Syskon? Tvillingbror. 
Jobb? Ja, optikerassistent
För många vänner? Nej, det tycker jag inte.
Rymt hemifrån? Nej.
Färgat håret? Nej, blekt slingor
Bra självförtroende? Ja det tycker jag!
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja!
Varit kär? Ja
Gjort något olagligt? Ja
Somnat i skolan? Nej!
Brutit ett ben? Nej. 
Tappat bort mig i min hemstad? Nej!
Sett en fallande stjärna och önskat? Ja.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Det har säkert hänt!
Smugit ut utan lov? Nej.
En hemlighet som ingen annan vet? Kanske. Dock kommer jag inte på någon nu.
Sovit en hel dag? Har nog inprincip aldrig hänt.
Somnat gråtande? Ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Ja
Blivit generad inför folk? Ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Ja!
Ätit musslor? Nej
Varit på en festival? Ja
Haft ett förhållande i under en månad? Ja!
Blivit kallad player? Ja
Färgat ditt hår svart? Ohnej!

Vad:
Längtar du till mest just nu? Fredag 
Ska du göra i helgen? Ta det lugnt ute p landet.
Har du för kläder på dig? Underkläder och klänning
Gjorde du igår? Jobbade.
Ska du göra i sommar? Jobba, ha två veckors semester, åka till Falkenberg, Ullared, Lerkil, Gränna m.m
Åt du senast? Nötter
Har du för mobil? HTC One X
Vad köpte du senast? Sköljmedel
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Sprungit därifrån och skrikit.


Vem/vilka:
Slog du senast? Har säkert slagit till Calle på skoj ;-)
Fick du sms från senast? Sofie
Pratade du med? En kund i butiken
Skulle du kunna göra allt för? Familjen
Var du med senast av det motsatta könet? Carl-Johan 
Kan du lita på mest? Mamma
Vet mest om dig? Mamma.
Sov du tillsammans med senast? Calle :-)

Allmänt:
Har du pussat en groda? Nej
Kan du hjula? Nej
Biter du på naglarna? Nej
Är du EMO? Nej! ;-)
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara till framtiden, köpa en bil och bjuda Calle på någon resa
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Nej, fy!
Har du sjungit inför publik? Ja :-)
Följer du mode? Nja, såklart att man kollar vad som är inne, men jag följer mest det jag tycker är snyggt ändå.
Är du hungrig? Nej
Är du blyg? Nej!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0