trying to recall

 
Fredagkväll och jag vet att jag är superduperdålig på att blogga, ska verkligen försöka bli bättre! 
I alla fall har det gått ett tag sedan jag skrev här.. Ska uppdatera er lite..: CJ och jag har nu tagit andra vaccinationssprutan inför resan och jag har fortfarande väldigt ont i armen... :-/ Sedan har det varit uppåt i butiken! Hela veckan som kommer, ska butiken vara stängd för renovering, kul med nytt och fräscht!! Så nu till veckan ska jag vara ledig, om det inte blir att jag jobbar några dagar ute i skidbacken. 
 
Ikväll har vi varit hos Calles föräldrar och ätit, hans syster har varit hemma så var roligt att träffa henne! Har nog inte träffat henne på mer än en månad! Vi åt gott och såg på film :-) Nu ligger vi i sängen och för båda oss väntas jobb imorgon. Jag ska till butiken och riva inredning! Tjoho.. Typ.. Haha! Jaja, får tänka på lediget sedan. Nattinatt :-)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0