whiteparty

Härliga instagrambilder... 
Vad är det för dag idag..? Jo juste onsdag är det ju! Några dagar kvar till helg. Jag har gått och blivit sjuk, feber och förkyld. Har inte riktigt tid med det, så försöker jobba så mycket jag kan, alltså halvdagar, usch vad jag förlorar på att jobba så :/ Behöver mina pengar egentligen ju.. 
Klippe i alla fall av mig håret i söndags och jag är galet nöjd! Älskar att det är kort, då min "långt-hår-period" är över efter sisådär åtta år. 
I fredags hade vi Nellie hos oss och vi åt gott och tittade på film. Lördagen spenderade vi på flotten med Tobias & Sofie, riktigt härlig dag! Lördagen avslutades med whiteparty på Lundtorp som några vänner hade fixat. Vilken himla bra kväll! Kan nog vara en av de bästa festerna jag varit på! Lever fortfarande lite på den kvällen :-) 
Nej men nu ska jag dra mig mot jobbet och hoppas att jag orkar till kl.13. Hörs! 
Juste, bara 15 dagar kvar till ROOODHOOOS!! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0