nära dig, nära mig

Vet inte om bilden har varit uppe på bloggen här innan, men annars får ni se den igen ;) 
Idag är det måndag och jag börjar bli förkyld igen... Och imorgon ska jag jobba, men är bara 2,5h, så fixar det med panodil ;-). I helgen har vi varit i Kisa. I lördags var vi på folkrace i Nässjö och min fina pojkvän kom fyra i sin grupp och femma totalt. Han har inte tävlat på tre år och jag är så glad för hans skull! :-) Igår var han i Vimmerby och jag passade på att åka hem och rösta. På kvällen åkte vi till Marcus och sedan hem och lagade tacos och kollade på valvakan. Återstår att se hur Löfven fixar det här nu! 
Nu ska jag sätta på en film och dricka lite honungsvatten. Godnatt :-)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0