måndag, igen

Hejsan! Måndag igen och jag jobbar inte idag. Känns lustigt att vara hemma men samtidigt så skönt att vara "ledig" en måndag. Har inte varit hemma en hel dag på hur länge som helst! Imorgon börjar jag vid sex, så ska sova hos mormor inatt :-) 
I helgen har Carl-Johan och jag varit i Kisa. Vi tittade på lägenhet i fredags och sedan åkte vi till landet. Vi fiskade och sedan sov vi där. I lördags åkte vi hem tidigt och fixade i lägenheten och lagade paj :-). På kvällen åkte vi till Österbymo och hade kräftskiva. Igår sov vi hela dagen kändes det som. Men vi hann göra lite matlådor och kolla på lägenheten en gång till. Så spännande!! Carl-Johans kommentar "Du passar inte in i Målilla Tova, det är bra att du blir Kisa-bo istället." 
 
Nu ska jag äta frukost och ta tag i mitt liv :-) ha det fint!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0