make it last forever

Träffade Tina Turner idag. Gissa om jag har en avundsjuk pojkvän nu :D
Har jobbat från 8-16 idag. Fick gå hem en halvtimme tidigare - guld värt! Träffade Tina Turner i korridoren och pratade med henne. Frågade försiktigt om jag fick ta en bild ;-). Annars har dagen varit väldigt krävande med barn som inte lyssnar, men också så underbara ögonblick när någon skriker "HEEEJ TOOOVAA" i matsalen och har världens största leende på läpparna, då blir man så glad! Eller när en kille i åttan säger "kan inte du byta med någon av våra lärare Tova? Vi vill ha dig!" Det gör mig så mycket mer motiverad till att läsa till lärare. 
 
Ikväll har jag gjort ett tappert försök till att städa mitt rum. Har i alla fall plockat upp från golvet. Känner mest att jag ska flytta snart, så får ta en rejäl städning då! Måste slänga mig i duschen också, fredag imorgon ju! :D 
Calle och jag ska vara i Målilla helgen och det ska bli så himla underbart. Vet inte när jag var hemma en helg senast. Sedan till Kisa på söndag för jobb på måndag-fredag. 
 
Ja, lite om mitt liv. Vi hörs snart igen! :-) (och om inte, trevlig helg!)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0