I'll be home tonight

Saknar detta fina paradis. Hoppas jag hinner åka med i vinter också! :-) 
 
Det är redan onsdag och veckan vänder!! Jag har jobbat lite den här veckan, på ett nytt ställe. Nämligen Munther Optik i Kisa. Ska ha hand om butiken själv nästa vecka, så har haft två dagars introduktion. Så kul att variera sina arbeten! Älskar att jobba hos en optiker och kolla in alla nya glasögon! Det bästa är också att man kan prova alla möjliga bågar. De som man skulle vilja ha men också sjukt fula bågar ;-). Skulle kunna bli optiker-assistent. Kunna få designa i skyltfönster osv, så himla roligt! Imorgon är det dock back to school som gäller, klass 1 blir det imorgon! Så mysigt så. 
Nu ska jag ta tag i mitt liv och göra något nödvändigt. Puss på er!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0