Munther Optik

Som många av er vet, har jag också fått jobb hos en optiker i Kisa. Ska jobba lite ibland, då de behöver ha lite ledigt ;-). Jobbade till exempel hela förra veckan. Hade alltså hand om hela butiken helt själv, då båda vart borta på semester. Gick hur bra som helst, förrutom måndagen då jag fick på inbrottslarmet på morgonen. Jag stängde av larmet men när jag gick in i butiken började det tjuta och blinka röda lampor. Snacka om panik! 
Ringde Adrian och "vi" ringde larmcentralen "tillsammans" (jag hade Adrian i ena örat och larmcentralen i andra) och till slut lyckades de stänga av larmet och kunde öppna butiken. Sedan varje morgon stängde jag av larmet TVÅ gånger för att vara säker på att det stängdes av ;-). 
 
Dagarna var rätt sega men jag har läst rätt mycket och städat. Skyltade också i fönstret. Så roligt att få fria händer! Det är så roligt att få sätta dit vilka glasögon jag vill och sätta dem precis hur jag vill! Det går ju inte heller att undgå att testa bågar, eller hur ;-) Hur kul som helst att testa alla slags bågar. Hur som helst, så längtar jag till fredag, då jag ska vara där igen. Kom och hälsa på! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0