FLYTTKAOS!!!

Herregud, kan inte tänka mig att jag om fyra dagar är Kisabo. Vet inte riktigt hur jag känner... Visst ska det bli underbart men samtidigt ska jag lämna mitt hem, min trygghet sedan barnsben. I hela mitt liv har jag bott här och nu håller jag på att packa ner hela mitt liv, min barndom, Mitt Hem. Orkar inte tänka på det, för då deppar jag nog ihop tror jag! 
Jag lever i alla fall, konkar kartonger, jobbar och sover väldigt lite ;-) Jobbar nästan fulla dagar och håller på att bli ordentligt sjuk. Imorgon är sista fulla dagen och jag jobbar till 17, sedan blir det kortare dagar. Håll ut! 
Mitt rum är kaos och jag vet inte vart jag ska ta vägen, vad ska man packa med sig?! Vad är viktigast? När tar man de sista grejerna? Har en taklampa som ska med och jag kan ju inte direkt packa ner den nu, för då ser jag ju inget. Hm... Tål att tänkas på ;-) Nu blir det i alla fall Dessertmästarna med familjen. Hejdå! :-)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0