Du lät mig ta farväl, av den tomhet som jag trodde skulle leda mig

En instagram-bild, då jag är suuuuperdålig på att lägga in bilder från både mobil och systemkamera. Hoppas detta går bra ändå. Detta var ifrån min lilla promenad i söndags. Jag skulle till CJ's föräldrar och skulle samtidigt hämta hans bil, men istället tog jag en promenad på en halvtimme dit och hämtade bilen senare. Mycket bra beslut, men jäääklar vilken träningsvärk i rumpan jag hade på måndag morgon! 
 
Jag jobbade alltså på Munther Optik i måndags och hade hand om butiken alldeles själv. Lyckades gå in i butiken utan att utlösa något larm idag också, heja mig! Jobbade tillsammans med Ingela i tisdags och det går så bra! :-) Tycker verkligen det är så roligt (när man har kunder). Fick också höra att jag var väldigt duktig, av en försäljare. Bättrar på självförtroendet en hel del ska tilläggas! ;-). 
 
Idag har jag varit på högstadiet igen. Har haft SO och engelska men ska också ha svenska. Åh, vad jag trivs på högstadiet, kan inte säga det för lite! När man ser glada ansikten när man kommer och blir otroligt glada när de får veta att de ska ha mig :'). Slutade 13.30, så eftermiddagen gick åt att ligga i soffan och bara lata mig. Kan säga att jag verkligen behövde det! Tänkte att jag skulle ha sovit hos mormor någon dag den här veckan, men jag känner också att jag verkligen skulle vilja vara hemma. Så, så får det bli! Imorgon är det lärare som gäller igen och på fredag kör vi "lazy friday", vad man nu ska ha på sig då... Har liiiite lust att gå i Onepiece, men det kanske är att ta i. Vi får se helt enkelt! :-) 
Nu ska jag stänga av datorn och vänta på att Calle kommer hit, sådär spontant. Älskar det! 
Hoppas ni får en bra kväll. Hejsvejs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0