torsdag

Nu är det äntligen torsdag och det betyder kort dag imorgon, innan jag åker till Kisa. 
Helgen som var, var vi i Dalarna hos mina släktingar på deras 40x2 kalas och vi fick äran att mata deras älgkalvar med nappflaska på söndagen innan vi åkte. Sedan har jag jobbat och somnat i solstolen när jag har kommit hem ;-) I måndags var jag dock och spelade volleyboll uppe vid hesjön med ett gäng, så härligt väder det var! Igår var vi hos mormor och min morbror var där med sin sambo och han hade lagat mat, det är det bästa när han kommer hem! Idag har jag fått jobba själv på jobbet och har inte gjort många knop! Imorgon som sagt, jobbar jag bara 06.30-13.00, skönt men borde ändå dra mig till sängen snart :-) Nu vet ni i alla fall vad jag har gjort och lite vad jag ska göra. Vi syns! 
Juste, har ju två veckors semester nu, SÅ SKÖÖÖNT! Puss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0