minisemester

Alla de här bilderna har nog de flesta sett på min facebook eller på min instagram, men det är de enda bilderna jag orkar lägga in ;)
 
Jag är i alla fall hemkommen från min och Carl-Johans minisemester sedan i onsdags. Vi började med Ronneby och Ronneby Brunn... Vi kom dit och fick helkropps-massage och på kvällen gick vi ut och åt på en mysig restaurang i stan och sedan tog vi promenaden hem, hand i hand :) På morgonen gick vi ut till poolerna och vid två åkte vi vidare ner till Skåne. Vi körde förbi Malmö och Turning Torso och sedan åkte vi mot Helsingborg. Vi hade tankar på att åka över till Danmark och Helsingör och vi bestämde oss för att äta där, så mysigt!! :) Vi tog en tidig kväll, för att åka till Falkenberg tidigt morgonen därpå. På fredagen åkte vi till stranden med familjen Johansson och på kvällen blev det trerätters och Buskis på Vallarna. Inte den sämsta jag har sett, men inte den bästa heller ;) Igår åkte vi till landet och var ute och fiskade och bara tog det lugnt... Imorgon börjar jag jobba igen och det är bara tio dagar kvar!!! KÄMPA! Nu ska jag ringa Carl-Johan och sedan sova :) Sov gott, folket! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0