året var 2013 del3

Juli: Fick hem en pojkvän som var bakis efter en tripp till Halmstad. Annars jobbade jag, var på folkrace, solade, träffade Calles föräldrar, var på deras lantställe och åkte båt,hängde lite på Öland, åt middag hemma hos Bea en kväll, hade Therese, Hilma & Svante på besök, åt glass på Smultronstället i Söderköping, jag var på Gyllene Tider i Linköping också. Juli var en sådan där grym sommarmånad!!
Augusti: Hängde mycket ute på landet med Calle och hans föräldrar & syster. Åkte på speedway, åt planka, slingade håret, jobbade, började sista året på gymnasiet och var på en mindre lyckad kräftskiva (som var bra till en början). Min sommar spenderades som ni kanske har läst, mycket med Carl-Johan och jag ångrar inte en sekund, så mycket jag har fått vara med och om så mycket jag har gjort, helt sjukt!
September: Hade Nellie på besök en torsdag och vi bakade massa godsaker. Tog höstbilder och längtade efter vinter, läste för att bli kartläsare med Calle, hade hans syster på besök, umgicks mycket med CJ♥ Firade två månader med bio i Linköping. Gjorde inget speciellt i September pluggade mest och umgicks med Calle alla andra tillfällen typ. Men absolut en bra månad!
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0