året var 2013 del1

Januari: Firade 18 år och avslutade med Magnus Krunegård på Hulingen, himla bra kväll måste jag säga! 19 dagar senare hade jag också körkort. Januari var en väldigt bra månad helt enkelt, med fest och körkortsplugg.
Februari: Festade med mina fina tjejer på metropol. Hade förfest hemma hos mig. Har inte många bilder från Febrauari... Hade praktik (världens bästa praktikplats) och gick ut i Kalmar ochså tränade jag mycket och bakade maränger. Typ. Haha
Mars: Inga bilder från Mars typ... Lagade i alla fall min mobil två gånger på två veckor, festade med härligt folk på metropol - Stiftelsen spelade. Gjorde saker jag ångrar nu, men sånt är livet. Firade Emma som fyllde 21 med utgång i Kalmar. Åt räkmacka också! Haha. Avslutade Mars med fest på Mässhallarna och jag träffade min kärlek♥ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0