veckans vändpunkt!

Visst är det skönt att det är onsdag? Då vet man att det inte är så långt kvar till helg ;-) 
Hej på er förresten! Hoppas ni har det bra i kvällssolen... Jag är helt slut av att ha fixat en massa grejer idag.
Först var jag på kommunen och skrev på papper för att få vikariera och sedan har jag varit och hälsat på där jag ska jobba, jag har också varit på banken och varit i Vimmerby för att flytta över mitt abonnemang i mitt namn, spännande! ;-) Hittade också en tröja på Cubus för 49:-, passar min plånbok perfekt! Nu hade jag tänkt sätta på en film och bara ta det lugnt. Imorgon ska jag till Prolympia och hälsa på där och sedan åker jag & Emma till Kisa :-) Mys! 
Imorgon får jag träffa Calle igen också :) Bjuder därför på en fin bild på oss, från när vi fotades i våras. 
Puss på er!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0