first day of the week

Hej igen! 
Här är uppdateringen lika dålig som vanligt... Idag är jag glad att jag inte behövde gå upp o gå till jobbet men dessvärre har jag haft jättetråkigt! Haha. Eftersom jag ska sätta upp mig som vikarie på lite olika skolor här omkring, måste det fixas med CV, intyg och så måste jag till arbetsförmedlingen. Mycket som ska göras, så nu hoppa jag att det fixar sig med lite jobb! ;-) Calle åkte idag på morgonen och jag är så glad att jag inte behövde gå upp då! 
I fredags var vi här hemma och jag lagade mat och vi såg på film. I lördags åkte vi till landet för att grilla med hans föräldrar och vi tog oss en fisketur på sjön utan något napp... Igår var i här hemma och lagade matlådor och tog cyklarna till Venhagskolan och sedan tog vi det lugnt. Ibland behövs sådana helger! :-) 
Den här veckan ska jag som sagt försöka fixa allt och fixa jobb! Åker kanske upp till Kisa en sväng också, vi får se. Nu ska jag städa mitt rum för att ha något att göra. Vi ses! :-)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0