Frågor

Visste du att..

att jag vill ha - fredag och helg
att min senaste kyss - var underbar
att jag lyssnar mest på - dansband
att jag pratar - väldigt mycket
att jag inte gillar - Falska personer.
att min första riktiga kyss - Var med min dåvarande pojkvän
att jag avskyr när folk snackar - Om andra bakom ryggen.
att kärlek är - det bästa som finns men också det värsta
att jag gillar att - Bli uppskattad.
att jag alltid kommer att vara - pratglad och hopplös romantiker
att jag är hemligt förälskad i - Hm.. Jag vet inte
att sist jag grät var - Det gjorde jag i lördags, när jag hade mensvärk ;-)
att min mobiltelefon är - Bredvid mig i sängen
att när jag vaknar på morgonen - stänger av alarmet eller vänder mig mot finaste och luktar i hans nacke.
att innan jag går och lägger mig - läser jag
att idag har jag - legat i sängen
att jag just nu tänker på - C-J
att i kväll ska jag - Plugga och ta det lugnt
att i morgon kommer jag - Förhoppningsvis gå till skolan
att jag hoppas - att jag får ett långt och lyckligt liv.

Har du:
Någon som förstår dig? Ja. 
Någon som du saknar? Ja!
Någon som du hatar? Nej.
Vem kramade dig senast? Calle
Vem pussade dig senast? Carl-Johan♥
Vem ringde dig senast? Mamma
Vem ringde du senast? Mamma
Vem var hemma hos dig senast? Calle
Vem var du hemma hos senast? Munthers
Har du några kärleksproblem? Nix
Har du pratat med någon idag? På telefon
Har du gråtit idag? Nej
Har du skrattat idag? Nej ;-)

Jag:
Är singel? Nej!
Svär ofta? Nja, det kan man inte säga
Sjunger i duschen? Händer inte ofta
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Nja, helst inte
Skrattar åt dina egna skämt? Kan hända
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Nej, tror inte det.

Har du:
piercingar? I öronen.
Syskon? En tvillingbror
Jobb? Ja, delvis
För många vänner? Nej, det tycker jag inte.
Rymt hemifrån? Nej.
Färgat håret? Blekt slingor, men inte färgat.
Bra självförtroende? Det tycker jag väl!
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja
Varit kär? Ja!
Gjort något olagligt? Det har jag ;-)
Somnat i skolan? Nej
Brutit ett ben? Nej
Tappat bort mig i min hemstad? Nejnej.
Sett en fallande stjärna och önskat? Ja.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Ja
Smugit ut utan lov? Nej
En hemlighet som ingen annan vet? Hm.. Antagligen, kan dock inte komma på någon nu.
Sovit en hel dag? Ja, nästan
Somnat gråtande? Japp
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Ja
Blivit generad inför folk? Ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Ja
Ätit musslor? Nej
Varit på en festival? Ja
Haft ett förhållande i under en månad? Ja!
Blivit kallad player? Vet inte om det var på skoj eller inte, men ja
Färgat ditt hår svart? Nej!

Vad:
Längtar du till mest just nu? Fredag
Ska du göra i helgen? Umgås med Carl-Johan
Har du för kläder på dig? Shorts och tröja
Gjorde du igår? Var ute och gick, mös, åkte bil, var på kalas, duschade, bäddade sängen
Ska du göra i sommar? 
Åt du senast? Choklad
Har du för mobil? HTC one X
Vad köpte du senast? Hm.. Tuggummi

Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Svimmat?! Nej, men typ sprungit därifrån och skrikit.


Vem/vilka:
Slog du senast? Haha, Calle när han gnisslade tänder igår natt
Fick du sms från senast? Paulina
Pratade du med? Mamma
Skulle du kunna göra allt för? Familjen
Var du med senast av det motsatta könet? Calle
Kan du lita på mest? Mamma, helt klart.
Vet mest om dig? Mamma.
Sov du tillsammans med senast? Carl-Johan :-)

Allmänt:
Har du pussat en groda? Nej
Kan du hjula? Haha, nej!
Biter du på naglarna? Nej
Är du EMO? Nej!
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara, ge till välgörenhet, ge pengar till familjen och såklart shoppa!
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Aldrig
Har du sjungit inför publik? Ja :-)
Följer du mode? Nej, inte så värst.
Är du hungrig? Ja!
Är du blyg? Nej 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0