We built this city on rock 'n roll

Vädret idag. Regn, regn, regn... Det värsta med hösten, i alla fall när man ska stå och vänta på en buss! Helgen har varit super! Träffade mina fina pinglor i fredags och sedan hämtade Calle mig. I lördags umgicks vi med hans kompisar i Kisa, riktigt trevliga! Härligt med nya kompisar :-)
Måndag och det är nu endast fyra dagar kvar till en ledig vecka! Ska då äntligen åka och kolla balklänning. IIIIH! 
Slutade tidigt idag och jag kunde komma hem med tidiga bussen, tack brodern som hämtade mig. Hampus och jag kollade på Rock of Ages på eftermiddagen och den är så grym. Musiken är verkligen så härlig!! Har pluggat lite historia också men läser igenom allt när jag går och lägger mig sen. Nu ska jag äta något! Vi hörs :-)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0