Det finns ingen annan än du

Seriöst, finns ingen finare! 
I onsdags sov jag i Vetlanda över natten för att åka till Stockholm tidigt på torsdagen med TE11 klasserna. Stockholm var bra, dock fick vi inte så mycket fritid.. Vi hann i alla fall med lite shopping och teater på kungliga dramaten. På fredagen fick jag gå av i Mjölby och Calle kom och hämtade mig och vi åkte hem till Kisa. Spenderade kvällen ute på landet och lördagen innan vi åkte till Kisa och sov där till söndagen. Igår (söndag) var det folkrace och jag var där! Träffade några av Calles kompisar som körde och det är sååå mycket roligare att titta på folkrace när man vet några som kör och kan hålla koll på ;-). 
Idag är jag sjuk, mår så illa att jag inte kan ta mig upp ur sängen... Nu ska jag kolla vidare på filmen. Hejsvejs!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0