Carl-Johans födelsedagshelg

I fredags fyllde världens finaste år och han vaknade upp hemma hos mig! Jag åkte till skolan och när jag kom hem åkte vi till Kisa och åt födelsdagsmiddag hos hans föräldrar och syster, så himla mysigt! :-) 
Vi åkte hem tidigt för att gå upp vääääldigt tidigt 04.50 för att vara exakt.. Vi satt typ tre timmar i bilen för att åka upp till Kaaarlstaaaad!! Väl där uppe var det folkrace hela dagen innan det var dags att checka in på hotellet. När vi kommer in dit säger dom att det har blivit något fel och uppgraderar oss till en av sviterna, haha inga problem för oss ;-). Vi åt middag ute och Calle bjöd (otroligt fin pojkvän, har jag :-)) Båda två slocknade i sängen vid halv tio. På vägen hem stannade vi till i Storebro och hälsade på Robin & hans Chilla, otroligt söt hund :-)! När vi var hemma åt vi planka och hade filmmys. Underbar helg men bästa killen ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0