mamma♥

Den jag ser upp till mest är min mamma. Finns nog ingen jag tycker så mycket om och jag kan spendera så mycket tid med som med henne. 
Jag är verkligen "mammas flicka" och har alltid varit och kommer nog alltid vara. Har bott med mamma i hela mitt liv och fasar lite över när jag ska flytta hemifrån ;-). Hon är den som känner mig bäst och vet precis hur jag känner utan att jag behöver säga ett ord. Med mamma kan jag gråta och skratta och vara helt mig själv. Hon är den som har sett mina värsta sidor (då menar jag värsta sidor) och hon älskar mig ändå! Även om vi grälar mycket så löser vi det. Och jag har hört att man är värst mot dem man tycker mest om, hoppas det är så. Hon är den snällaste människan jag vet och jag älskar henne enormt mycket. Finns ingen som är så bra som Du ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0