vi har en lång väg framför oss men jag är öppen för allt.

Haha, oj bara bilder på mat/"godis". 
Men i alla fall, lite sammanfattning av den här långhelgen: I onsdags åkte jag & Mojf upp till Becca för att simma. PB med tre minuter, inte fy skam :-) Calle kom och i torsdags blev det fest! Blev inte alls som jag hade tänkt mig men det blev mycket bra ändå, till slut! I fredags bestämde jag, Jocke & Calle att vi skulle äta tacos och spela biljard, vilket var hur kul som helst! Lördagen spenderade jag i sängen för att sedan åka till Angelica på kvällen. Vi tog en långpromenad och avslutade kvällen med att doppa melon & ananas i Marabouchoklad. Muuuuuuums :-D 
Idag har jag bakat minicupcakes och huuuur söta blev dom inte!? Har inte smakat dom än men har fått godkänt av Calle och mycket väl godkänt av farmor & farfar. Calle åkte hem förut och nu ska jag tagga skolan med sömn. Vi hörs, puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0