stress

Blandade känslor den här veckan. Fick present av mamma i lördags, innan jag åkte till Kalmar för att fira fina Emma som fyllde 21. Var en gryyyyym kväll och träffade nya kompisar och härliga vänner! Träffade en och en annan pudding också ;) Pluspoäng till mig.. 
Åkte hem på söndagen och hade fruktansvärt ont i magen, det har fortsatt hela veckan men tog mig i kragen och gick till skolan igår. Hade först måbrakväll i badet i tisdags. Var och simmade med kusin Rebecca igår och det känns redan mycket bättre. 
Var och besökte banken idag för att kolla igenom alla grejer man ska göra när man är arton ;). Fixade internet-bank osv. Mycket i huvudet nu!! Ska snart dansa igenom zumbalåtarna till imorgon innan jag kan lägga mig ner och ta det lugnt. Fredag imorgon, behövs! Japp, ska sätta igång nu, efter jag har tittat färdigt på Halv åtta hos mig. Pusshej!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0