30 januari 2013 - KÖRKOOOOOOORT!

Snor bilden av Ellinor. 
Idag är en riiiiiktigt bra dag. Sov sådär bra och hade körlektion för att sedan ha uppkörning. Var lugn under hela körningen (hur jag nu kunde vara det) och när vi står och är färdiga så säger hon "Jaa Tova, då får jag gratulera dig till körkortet." Fattade ingenting och bara; Va? 
Så sa hon att jag hade godkänd körning och hon skickar iväg så mitt körkort nu börjar göras. Kändes helt overkligt och för första gången på hela dagen, skakade jag! Som ett asplöv. 
Ringde till mamma och hon började gråta. Hela dagen har varit som en enda röra, har inte pratat om annat än körkortet - helt sjukt! 
Tog bilen ENSAM till Hultsfred för att ha körövning. Körde hem Lisa och hade med mig Adrian hem i bilen. Gick som en dans hem. Åkte till Evelina och hälsade på för att sedan ta en tur med henne också. Galet bra dag och inatt kommer jag sova såå gott. 
Nu: Mia på Grötö. Vi hörs!
bilden är tagen bara några minuter efter godkänt körprov. Snacka om glad tjej!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0