sportlov

två bilder från sportlovet. Började mitt sportlov med att baka maränger (mest för att jag ville testa att spritsa dom, haha) hade besök av Julia en natt och vi hade värsta tjejkvällen med ansiktsmask och hårinpackning och bakning. På torsdagen åkte jag till Kalmar, skjutsade hem Julia och hoppade in på Delta Service och lagade min mobil. Hur smidigt är det inte att få den lagad på en kvart?! :) Fick träffa mina fina praktikkompisar också, lika roligt som alltid. Var ensam med brodern i tre dagar och gjorde väl inte så mycket. Igår var jag fyllechaffis (som alla andra helger sedan jag tog körkort) tog en sväng bort till Målfabriken och hälsade på festfolket. Blev en sen natt, så borde egentligen sova nu men lär inte kunna göra det ändå. Jaja, värt ett försök. Natti natti :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0