praktikplats

bild från några helger sedan, mest för att jag inte har några andra :)))) Känns som att det blir mycket bilder på mig själv just nu, men ni får stå ut med det. Kommer bilder från praktiken senare. 
Min dag har varit fruktansvärt bra, även om jag hade huvudvärk på morgonen. Såååå värt att gå ut igår! Träffade en kille från Öland, som har släkt i Målilla. Vad är oddsen för det?! ;) 
Annars hade jag det extremt roligt med nya vänner. Idag har jag bara skruvat och FT1-testat mobiler. Jag har aldrig haft en roligare praktikplats. Skulle lätt kunna jobba med det här! (Måste dock jobba med de personerna jag gör nu). Vi har så himla roligt och jag vill att det ska bli nästa dag när vi slutar. Kommer kännas väldigt jobbigt imorgon... Tänkte bjuda på cupcakes som en sista grej och för att tacka för en bra vecka. Så nu är alla muffins klara och jag är slut, i kropp och själ. Tänkte ta en dusch och sedan sova. Natti natti :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0