i wanna be your girl.

Ännu en vecka har gått och den har gått ruskigt fort! Men prov och tal och inlämningar är färdiga, så otroligt skönt! Helgen började bra med bandy borta på vallen. Matchen slutade lika men med bra sällskap, var det inte så farligt. Åkte hem och fick jobbigt sms, åkte bort till Målfabriken och skrattade bort det istället. Hade bästa körningen så här långt, när jag skjutsade hem Daniel till Mathilda. 
Idag har jag legat i soffan och degat. Tog tag i mitt liv sådär vid lunch, resultatet av bilden ovanför ↑ oooch så åkte vi till kusinerna för att äta och kolla Melodifesivalen - Sean Banan var bäst på hela kvällen! Imorgon måste jag packa.. Praktik i Kalmar i en hel vecka... GALET. 
Nu ska jag sova. Puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0