sommartider

Hallå där i sommarvärmen! 
Har inte haft tillgång till någon dator på typ en vecka. Lånade mammas dator nu och oj vad jag har saknat en dator! 
I alla fall, har mest jobbat sedan sist dock har jag varit ledig en vecka nu och imorgon börjar jag jobba igen. Sista rycket innan skolan börjar. Min semestervecka har varit hur bra som helst! Söndag-onsdag spenderade jag i Kisa med Carl-Johan. Åkte hem och umgicks med Hilma, Therese & Svante och åkte iväg på onsdagkvällen till Oskarshamn och dansade med Tea. I fredags var det fest och det var så sjukt kul! Träffade så mycket människor jag inte har träffat på hur länge som helst... :-) Tidigt på lördagen åkte jag till Kisa och väckte Calle. Vi åkte ut till hans sommarstuga (bilden ovan) och spenderade hela dagen och kvällen där vid vattnet. Tog båten ut med hans föräldrar och fikade. Vilken frihet! 
Igår hade vi inget o göra så vi åkte ut till landet igen. Underbar dag med världens bästa kille ♥ Mamma och Hampus kom och hälsade på oss på kvällen och samtidigt hämtade mig. Det var jobbigt att säga hejdå och veta att det tar ett tag till innan vi ses igen. Men då gör det att man längtar lite!
Långt inlägg, förlåt! Nu ska jag äta. Vi hörs :-)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0