frågoooooor

Kärleken;
Har du hittat den rätta killen?-
 Nej!
Har du en kille just nu?- Nej :)
Hur ska den rätta va?- Svårt att säa eftersom jag inte har hittat den rätta än.
Om du har/hade, skulle du tillåta honom ta på dig?- Ja
På rumpan? Ja
På brösten? Ja
Kyssa dig på halsen? Jajjemen
Kyssa dig på munnen? Absolut!
Kyssa dig på kinden? Klart!
Har du vart ihop med någon för inte så längesedan? - Haha nej, var väl typ något år sedan.
Vem var du ihop med senast? Rickard

Skolan;
Går du i skolan? Ja!
Har du någon gång skolkat?- Nej!
Har du varit i skolan idag?- Japp :)

Annat;
Hur mår du just nu? Fint!
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - Jadå
Har du piercat dig? Nej
I så fall, vart?  -

Telefon/mobil;
Vem ringde du senast? - Nils
Vem ringde dig senast? Emilia
Vem sms:a till dig senast? - Paulina
Vem sms:a du till senast? - Mojf

Övrigt;
Är du hungrig just nu? Lite kanske
Vad är klockan nu? 21.55
Vilka sidor på Internet e du inne på just nu?- min blogg & blogg.se


Familj;
Hur länge sen var det du träffa din morsa? Igårkväll
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Oj, några veckor sedan kanske

Musik;
Lyssnar du på musik just nu? - Nej
I så fall, vilken låt för tillfället? - 
Vad gillar du för musik?- Beror lite på vilket humör!

Kläder;
Har du fler än 4 linnen? - Jao
Har du fler än 3 jeans?- Ja
Har du fler än 5 tröjor? - Absolut!
Har du någon märkes väska? - Japp
Har du Resteröds-trosor? - Nej.
Har du en vit bh/topp? - Ja
Har du en svart bh/topp? -Ja
Har du märkes jeans? - Ja
Har du märkes tröja? - Ja
Var brukar du handla kläder? Där jag hittar! Gillar MQ dock :).

Smink & Hår;
Använder du mascara? - Ja typ alltid
Andväder du Wax? - Nej
Använder du kajal ? - Nja inte så ofta
Använder du hårspray? - Ja!
Använder du volymspray? - Ibland
Andänder du mousse? - Ja, värmemousse :)
Använder du deodorant? - Ja
Använder du skiinspray? - Nej
Använder du parfym? - Ja!
Använder du ögonfransböjare? Inte så ofta
Använder du täckstift? - Ja
Använder du läppglans/läppstift? Det händer, typ till fest.
Andänder du foundation? - Ibland
Använder du rouge? - Ja
Noppar du ögonbrynen? - Nja, ibland
Uppsatt hår eller hängande? - Beror på humöret!
Plattar/lockar du håret varje dag? - Nej
Duschar du varje dag - Nej, brukar bli varannan :)
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Nej!
Smörjer du in hela kroppen varje dag? - Oftast!
Målar du naglarna? Hahah, typ alltid!

blandat; 
har du pojkvän/flickvän? - Nej.
har du hånglat med någon? - Ja
har du kramat någon? -Absolut!
har du hatat någon? - Hm, kan hända faktiskt..
har du sagt "jag älskar dig" till någon? Jadå..
har du varit kär? - Japp
är du kär nu? - Nej
vem? - .
kan du vissla? - Jajjemen!
äger du en dildo? - Nej
äger du mer än 20 par string? Nej
äger du en mascara? - Ja!
äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? Hm, det gör jag nog...
är du emo? - Nej
är du brat? - Näh
gillar du vältränade : Hehe, joo...
gillar du nörd-killar som pluggar 24/7? - Det är inte helt fel med sådana som bryr sig om skolan!
gillar du bad-boys? - Nja, det kan jag nog inte säga..
gillar du tjejer? - Inte mer än som kompis!
är du bisexuell? - Nej
har du över 10 bhar på dig just nu? - Nej?
har du nångång tyckt om någon i din ålder? - Jao
kan du köra skoter? - Inte vad jag vet om!
kan du leka apa? - Det skulle jag nog kunna fixa!
är du brunett? - Njae
är du blond? -  Näh, eller jo det är jag nog.
har du haft svart hår/har du? - Nej
kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? - Har inte provat
vad har du på dig för underkläder: Pieces trosor & vit bh
hur gammal var den senaste du hånglade med? typ 19? 
vem hånglade du med senast? - Ehm... Casper tror jag
vem pussade du senast? - Haha, William
vem kramade du senast? Jaadu.. Jag har ingen aning?!
vad drack du senast? Julmust :)))))))



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0