sådana där roliga frågor

Visste du att..

att jag vill ha - sommarlov!! 
att min senaste kyss -Lite smått mysig sådär...
att jag lyssnar mest på - min favoritlåtar
att jag pratar - Väldigt mycket!
att jag inte gillar - Falska personer.
att min första riktiga kyss - Var så himla fin 
att jag avskyr när folk snackar - Om andra bakom ryggen.
att kärlek är - det är det bästa som finns men också det värsta
att jag gillar att - dansa och vara lycklig
att jag alltid kommer att vara - kort
att jag är hemligt förälskad i - Mahahaha, you'll never know...
att sist jag grät var - kommer inte ihåg.
att min mobiltelefon är - Bredvid mig
att när jag vaknar på morgonen - så tänker jag "hur kan klockan redan vara 06.00?"
att innan jag går och lägger mig - så kollar jag twitter.
att idag har jag - nyst och gått i skolan
att jag just nu tänker på - hur många fler frågor är det?!
att i kväll ska jag - Ta det lugnt och sova.
att i morgon kommer jag - Åka till farmor & farfar och sedan ta det lugnt.
att jag hoppas - Att det allt leder till något bra.

Har du:
Någon som förstår dig? Ja. 
Någon som du saknar? Japp
Någon som du hatar? Nej.
Vem kramade dig senast? Palle ♥
Vem pussade dig senast? Ricke eller Patrik, kommer inte ihåg ;)
Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast? Mamma
Vem var hemma hos dig senast? Jadu..
Vem var du hemma hos senast? Mormor.
Har du några kärleksproblem? Mja, kanske
Har du pratat med någon idag? Jajjemen
Har du gråtit idag? Nej
Har du skrattat idag? Ja!

Jag:
Är singel? Absolut
Svär ofta? Näh
Sjunger i duschen? Inte så ofta
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? nej!
Skrattar åt dina egna skämt? Ibland.. haha!
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Nja

Har du:
piercingar? I öronen.
Syskon? Japp, tvillingbror
Jobb? i sommar. inget just nu :)
För många vänner? Nej, det tycker jag inte.
Rymt hemifrån? Nej
Färgat håret? Nej!
Bra självförtroende? Jadå :)
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja..
Varit kär? Det har jag!
Gjort något olagligt? Ja
Somnat i skolan? Nej
Brutit ett ben? Nej
Tappat bort mig i min hemstad? Nej!
Sett en fallande stjärna och önskat? Ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Jo, kanske..
Smugit ut utan lov? Nej
En hemlighet som ingen annan vet? Hm.. Vet inte!
Sovit en hel dag? Njae.
Somnat gråtande? Japp
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Jao
Blivit generad inför folk? Kan nog ha hänt!
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Tss, ja
Ätit musslor? Nej
Varit på en festival? Ja
Haft ett förhållande i under en månad? Ja
Blivit kallad player? Haha, på skoj
Färgat ditt hår svart? Aldrig!

Vad:
Längtar du till mest just nu? Sommarlovet kanske..
Ska du göra i helgen? Ta det lugnt!
Har du för kläder på dig? Onepiece
Gjorde du igår? Gick i skolan
Ska du göra i sommar? Jobba!!!
Åt du senast? Nötter
Har du för mobil? HTC desire typ
Vad köpte du senast? Kommer inte ihåg
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Sprungit därifrån och skrikit som jag vet inte vad!! 


Vem/vilka:
Slog du senast? Haha, inte en aning!
Fick du sms från senast? Victor
Pratade du med? Mammsen
Skulle du kunna göra allt för? min familj..
Var du med senast av det motsatta könet? min bror?
Kan du lita på mest? Mamma, helt klart
Vet mest om dig? Mamma
Sov du tillsammans med senast? Kommer inte ihåg! 

Allmänt:
Har du pussat en groda? Neeeej
Kan du hjula? Haha, nej faktiskt inte!
Biter du på naglarna? Njae
Är du EMO? Nepp
Vad skulle du göra om du vann en miljon? ge till familjen, spara, och köpa saker såklart ;)
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Verkligen inte!!
Har du sjungit inför publik? Japp! 
Följer du mode? Näh
Är du hungrig? Lite smått..
Är du blyg? Nej det tycker jag inte

Anonym
2012-05-05 @ 08:09:34

hej sluta följa min föra blogg http://mosansliv.blogg.se/ och läg till min nya i stälet http://ghgumman.blogg.se/ så klart följer jag dig en

Anonym
2012-05-05 @ 08:09:36

hej sluta följa min föra blogg http://mosansliv.blogg.se/ och läg till min nya i stälet http://ghgumman.blogg.se/ så klart följer jag dig en

Anonym
2012-05-05 @ 08:09:36

hej sluta följa min föra blogg http://mosansliv.blogg.se/ och läg till min nya i stälet http://ghgumman.blogg.se/ så klart följer jag dig en




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0