när livet tar emot.

Idag är känslornas dag. Tårar har fallit men också mycket skratt har det varit.
För en stund sedan var jag jätteglad och så läste jag så fint om Claus och nu känns det så sorgligt att vara glad.
Man inser verkeligen hur livet kan ta en sådan stor vändning, hur livet snabbt får en annan mening.
Jag ser allt fint många har skrivit om honom och jag kan inte låta bli att fälla en tår.
Skickar en stor kram till familjen Elofsson som har förlorat en sådan fin familjemedlem.♥

Ja som sagt.. Mycket känslor idag. Annika & Sebbe var här förut och vi skrattade åt allt som alla har sagt, (när vi var små) och jag skrattade så jag fick ont i halsen. Sådana här dagar gör livet verkligen värt att leva!
Men annars har dagen varit bra. Min nyckel låg i mammas jackficka idag på morgonen - wtf?! Så har fått klara mig nästan utan böcker idag. Men jag har träffat Johannis och skrattat med henne och så har jag skrattat med fina grabbar i väntan på bussen. Precis så som en fredag ska vara :)
Nu ska jag åka iväg över natten, på hemlig destination. PUSS!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0